mapx
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 18
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 335
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

دوربين 360 درجه نيسان جوك

دوربين 360 درجه نيسان جوك آپشن هوشمند پيشرفته با كارايي بسيار بالايي ست كه براي آسان‌تر كردن رانندگي به‌ويژه در موقعيت‌هاي خاصي مانند تردد در خيابان‌هاي شلوغ، پارك در محيط‌هاي محدود، راندن خودرو به سمت عقب و مواردي از اين قبيل طراحي شده است. به‌سبب امكانات متعددي كه اين آپشن در اختيار رانندگان قرار مي‌دهد، دارندگان انواع مختلف خودرو از آن استقبال زيادي كرده و با نصب آن روي اتومبيل خود از مزاياي آن بهره‌مند شده‌اند. از جمله مزاياي اين سيستم براي خودروهاي شاسي‌بلندي مانند نيسان جوك اين است كه دوربين 360 درجه خودرو نيسان جوك نياز به بزرگ‌تر كردن اندازه‌ي آينه‌بغل‌هاي خودرو را برطرف مي‌كند و بدين‌ترتيب علاوه بر تسهيل قابل توجه رانندگي با اين خودروها به زيبايي ظاهري آن‌ها نيز مي‌افزايد.دوربين 360 درجه خودرو نيسان جوك | دوربين 360 درجه نيسان جوكدوربين 360 درجه به‌صورت فابريك در طراحي برخي از خودروهاي فول‌آپشن خارجي درنظر گرفته شده اما بيشتر خودروهاي خارجي و تقريباً تمام خودروهاي داخلي اين آپشن را ندارند. اما فروشگاه آپشن كار با سال‌ها تجربه در زمينه‌ي فروش و نصب آپشن‌هاي خودرو با عرضه‌ و نصب دوربين 360 درجه براي تمامي خودروها اين امكان را فراهم ساخته تا دارندگان اين خودرها، حتي انواع ارزان‌قيمت‌تر، بتوانند از مزاياي آن برخوردار شوند و درواقع ديگر اين تنها اتومبيل‌هاي لوكس نيستند كه مي‌توانند مجهز به دوربين 360 درجه باشند. همان‌طور كه اشاره شد دوربين 360 درجه خودرو آپشني پيشرفته است و به‌همين علت بهره‌مندي از امكانات و مزاياي آن مستلزم خريد و نصب آن از يك فروشگاه مطمئن و توسط كارشناسان ماهر و باتجربه است. جزئي‌ترين اشكال در اجزاي اين سيستم مي‌تواند عملكرد صحيح آن را مختل كرده و باعث هدر رفتن وقت و سرمايه شود. دوربين 360 درجه خودرو ابزاري ست كه با استفاده از چهار دوربين كه در چهار سوي خودرو نصب مي‌شوند مي‌تواند تصويري كامل از خودرو و كل فضاي اطراف آن را روي يك نمايش‌گر به راننده نشان دهد و درحقيقت مزاياي در اختيار داشتن چنين تصويري علت اصلي استفاده از دوربين 360 درجه در خودرو هستند. اجزاي سيستم دوربين 360 درجه علاوه بر چهار دوربيني كه مي‌توانند در زواياي مختلف از نواحي اطراف اتومبيل تصويرهاي باكيفيت بگيرند، شامل يك پردازنده، يك نرم‌افزار سيستم عامل و يك نمايش‌گر هستند. مسلم است كه هرچه پردازنده قوي‌تر باشد مي‌تواند كار پردازش تصاوير ارسال شده از دوربين‌ها را بهتر انجام داده و درنتيجه امكانات بيشتري را براي راننده فراهم سازد. سيستم عاملي كه براي طراحي دوربين 360 درجه خودرو درنظر گرفته مي‌شود عموماً اندرويد است و درنتيجه دستگاه مي‌تواند تقريباً تمامي مزايايي كه اندرويد در اختيار كاربران قرار مي‌دهد را داشته باشد. ذخيره‌ي تصاوير از فضاي ابري، امكان به‌اشتراك گذاشتن تصاوير در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي نمونه‌هايي از اين امكانات هستند. تصويري كه راننده روي صفحه نمايش مشاهده مي‌كند، بستگي به نوع سيستم دوربين 360 درجه خودرو دارد. برخي از سيستم‌ها تنها تصويري دوبعدي از زاويه‌ي بالاي خودرو و محيط پيرامون آن را نشان مي‌دهند و برخي ديگر، كه بيشتر مورد صحبت ما هستند، با تصاوير زنده‌ي سه‌بعدي تمامي فضاي اطراف خودرو را پوشش داده و آن را در صفحه‌نمايش نشان مي‌دهند.

رادار نقطه كور اپتيما

رادار نقطه كور آپشني است كه عمدتاً توليدكنندگان بزرگ خودرو در دنيا آن را به عنوان آپشني اختياري براي خودروهاي فول‌آپشن‌شان در نظر مي‌گيرند. اما اين آپشن را مي‌توان براي ساير خودروها نيز تهيه كرد. اگر داراي خودروي كيا اپتيما هستيد و قصد داريد رادار نقطه كور اپتيما را بر روي خودروي خود داشته باشيد بايد اين كار را به يك شركت تخصصي بسپاريد تا هم از سيستمي اصل و با كيفيت در خودروي‌تان استفاده شود و هم آن كه عمليات نصب رادار نيز به بهترين شكل ممكن انجام گردد. آپشن كار با سال‌ها تجربه و با تيمي متخصص در زمينه‌ي جديدترين آپشن‌هاي دنيا، بهترين انواع رادارهاي نقطه كور را عرضه كرده و در صورت خريد، كارشناسان اقدام به نصب رادار به شكلي استاندارد بر روي خودروي‌تان مي‌كنند. دو سنسور در قسمت عقبي خودرو نصب مي‌شوند، آينه‌هاي جانبي تعويض شده و روي‌شان LED نصب مي‌شود. سيم‌ها و پردازنده نيز در جاي خود قرار مي‌گيرند. اين شَمايي كلي از سيستم رادار نقطه كور است. آينه‌هاي جانبي خودرو به همراه آينه وسطي خودرو نمي‌توانند تمامي فضاهاي پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در اين بين برخي نقاط هستند كه خارج از ديد راننده اند و اگر خودرويي در يكي از اين نقاط قرار گيرد راننده به‌واسطه‌ي آينه‌ها قادر به ديدن آن نيست. همين امر مي‌تواند خطر بروز تصادف را افزايش دهد. اما سنسورهاي رادار، به محض آن كه يك خودرو يا موتور سيكلت با سرعتي خاص در نقطه‌ي كور خودرو قرار گيرد آن را تشخيص داده و كل رادار از طريق چراغ‌هاي LED روي آينه‌هاي جانبي به راننده هشدار مي‌دهد. هشدار آينه‌هاي جانبي عموماً يا به رنگ زرد است و يا به رنگ قرمز. نكته‌ي مثبت آن است كه اگر به هر دليلي هشدار بصري چراغ‌هاي LED روي آينه‌ها را كافي ندانيد مي‌توانيد از هشدار صوتي بهره‌مند شويد. خلاصه آن كه رادار نقطه كور مي‌تواند به‌واسطه‌ي هشدار وجود خودرو يا موتورسيكلت در نقاط كور شما موجب شود با آگاهي بيش‌تري برانيد و تسلط بيش‌تري بر رانندگي خود داشته باشيد. خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه براي خودروي اپتيماي خود رادار نقطه كور تهيه كنيد. آپشن كار با 10 سال سابقه در زمينه‌ي لوازم جانبي خودرو اقدام به عرضه‌ي رادار نقطه كور اپتيما با كيفيت بالا كرده است. براي خريد اين آپشن مي‌توانيد از خدمات آپشن كار استفاده كنيد.

پدل شيفتر اسپورتيج

يكي از مهم‌ترين كارهايي كه در رانندگي بايد مرتب تكرار شود، تعويض دنده است. دنده به طور معمول بر روي كنسول مياني قرار دارد و بايد پس از گرفتن كلاچ با توجه به دور موتور آن را مرتب تغيير داد. اين كار نسبتا دشوار و خسته كننده است. آپشن پدل شيفتر با حذف دنده از روي كنسول مياني و انتقال عملكرد آن در قالب اهرم به پشت فرمان موجب مي‌شود تا تغيير دنده به آساني در اختيار شما باشد و از لحاظ دسترسي به آن بهتر تسلط داشته باشيد. دنده پشت فرمان سرعت عمل شما را تا حد زيادي بالا مي‌برد و لذا ديگر لازم نيست مرتب دست خود را از روي فرمان برداشته و دنده را عوض كنيد. با استفاده از اين آپشن تعويض دنده از سبك تا سنگين آسان است، چرا كه دنده درست نزديك دست شماست و بدون رها كردن فرمان خودرو قادر خواهيد بود دنده را تعويض كنيد. چنان‌چه خودروي اسپورتيج شما به اين آپشن مجهز نيست، به راحتي مي‌توانيد آن را از فروشگاه آپشن كار به صورت مجزا تهيه كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شويد.پدل شيفتر اسپورتيج | خريد دنده پشت فرمان اسپورتيجيكي از عواملي كه موجب پرت شدن حواس راننده مي‌شود، تعويض مرتب دنده است. اگر خودروي اسپورتيج شما آپشن دنده پشت فرمان را ندارد و براي تعويض دنده تمركزتان مختل مي‌شود، مي‌توانيد از آپشن پدل شيفتر اسپورتيج استفاده كنيد. اين آپشن به شما اين امكان را مي‌دهد كه بدون رها كردن فرمان بتوانيد دنده را تغيير دهيد و در نتيجه در افزايش تمركز شما بر روي رانندگي تاثير به سزايي مي‌گذارد. با تجهيز خودرو به دنده پشت فرمان اسپورتيج سرعت عمل راننده به طرز شگفت انگيزي افزايش مي‌يابد و لذا براي اين‌كه بتوانيد حرفه‌اي رانندگي كنيد بهتر است اين آپشن را بر روي اتومبيل خود نصب كنيد. كاربرد ديگر پدل شيفتر اسپورتيج در بهبود شتاب‌گيري است كه با كوتاه كردن فاصله مسير رفت و آمد دست براي تعويض دنده عملي مي‌شود. اين آپشن با گرفتن بيش از نيمي از خلاصي دنده، عمر گيربكس را طولاني‌تر مي‌كند. اگر مي‌خواهيد از مزاياي دنده پشت فرمان اسپورتيج استفاده كنيد مي‌توانيد از طريق تماس با آپشن كار در كم‌ترين زمان ممكن اين آپشن را خريد و نصب كنيد تا هر چه سريع‌تر از مزاياي اين محصول استفاده كنيد. تيم آپشن كار با ارائه بهترين خدمات در زمينه آپشن هاي تكميلي خودرو ها همراهي مطمئن براي شما در جاده ها است .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۸:۱۵ ] [ admin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب